Gyakori kérdések

» Azonnal megkapható a termék a fitotékában?

A webáruházban lévő termékek egy része a fitotékánkban azonnal kapható.

» Ha nincs az üzletben a termék, akkor mennyi idő alatt tudják beszerezni a fitotékába?

Változó, attól függ melyik gyártó terméke. 1 naptól 7 napig terjedhet ez az idő.

Esetlegesen termékhiány a gyártó részéről kialakulhat, ezt mindenképpen jelöljük a terméknél.

» Ha kiszállítást kérek, mennyi időn belül kapom meg a fitotékából?

A webáruházban leadott rendeléseket 15 óráig megkapjuk, akkor másnap a MPL futára átadja a terméket.

» Kártyás fizetés lehetséges-e a fitotékában?

Személyes átvétel esetén lehetséges. Maestro, MasterCard, MaterCard Elektron, Visa, Visa elektron kártyákat fogadunk el.

» EP kártyával lehet-e fizetni a fitotékában?

Sajnos nem, de számlát tudunk kiállítani, amit előre kell jelezni.

» Személyesen hol vehetem át a megrendelt terméket?

1114 Budapest, Kosztolányi Dezső tér 11. szám alatt lévő Oázis Fitotékában.

» Mi történik akkor, ha nem vagyok otthon és megérkezik a csomag?

A csomagot az MPL szállítója viszi ki a megadott címre rendelést követően másnap. Ha a szállító nem találja otthon, akkor értesítést hagy, melyik postán tudja a csomagot átvenni.

» Személyes átvételt kértem, de valami ok miatt nem tudok elmenni, akkor meddig tartják fenn a megrendelést?

Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket 5 napig őrizzük meg a fitotékában, utána a megrendelést tárgytalannak tekintjük. Ha hosszabb időt szeretne igénybe venni, akkor az külön telefonon (06-1-4668869) vagy e-mailnben (info@gyogyfuvesbolt.hu) kell jelezni.