Termékkategóriák
Gyakori kérdések
» Azonnal megkapható a termék a fitotékában?
A webáruházban lévő termékek egy része a fitotékánkban azonnal kapható.
» Ha nincs az üzletben a termék, akkor mennyi idő alatt tudják beszerezni a fitotékába?
Változó, attól függ melyik gyártó terméke. 1 naptól 7 napig terjedhet ez az idő.
Esetlegesen termékhiány a gyártó részéről kialakulhat, ezt mindenképpen jelöljük a terméknél.
» Ha kiszállítást kérek, mennyi időn belül kapom meg a fitotékából?
A webáruházban leadott rendeléseket 15 óráig megkapjuk, akkor másnap a MPL futára átadja a terméket.
» Kártyás fizetés lehetséges-e a fitotékában?
Személyes átvétel esetén lehetséges. Maestro, MasterCard, MaterCard Elektron, Visa, Visa elektron kártyákat fogadunk el.
» EP kártyával lehet-e fizetni a fitotékában?
Sajnos nem, de számlát tudunk kiállítani, amit előre kell jelezni.
» Személyesen hol vehetem át a megrendelt terméket?
1114 Budapest, Kosztolányi Dezső tér 11. szám alatt lévő Oázis Fitotékában.
» Mi történik akkor, ha nem vagyok otthon és megérkezik a csomag?
A csomagot az MPL szállítója viszi ki a megadott címre rendelést követően másnap. Ha a szállító nem találja otthon, akkor értesítést hagy, melyik postán tudja a csomagot átvenni.
» Személyes átvételt kértem, de valami ok miatt nem tudok elmenni, akkor meddig tartják fenn a megrendelést?
Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket 5 napig őrizzük meg a fitotékában, utána a megrendelést tárgytalannak tekintjük. Ha hosszabb időt szeretne igénybe venni, akkor az külön telefonon (06-1-4668869) vagy e-mailnben (info@gyogyfuvesbolt.hu) kell jelezni.
Kapcsolat
Tel: +36-01/466-8869
Fax: +36-01/466-8869
E-mail: info@gyogyfuvesbolt.hu
Nyitvatartás:
Hétfő: 9.00 - 18.00
Kedd: 9.00 - 18.00
Szerda: 9.00 - 18.00
Csütörtök: 9.00 - 18.00
Péntek: 9.00 - 18.00
Szombat: 8.00 - 13.00
Vasárnap: Zárva